مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-01ورزشي

لیگ کاراته وان قبرس| نمایندگان ایران یک طلا، 2 نقره و 2 برنز کسب کردند


پرونده نمایندگان کاراته کشورمان در رقابتهای لیگ کاراته وان قبرس با یک نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیکارهای لیگ جهانی سری آ قبرس طی روز های 6 تا 8 مهر ماه در شهر لارناکا این کشور برگزار شد و در پایان نمایندگان کاراته کشورمان در این رقابتها موفق به کسب یک نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز شدند.

بر اساس این گزارش محمود نعمتی در وزن 84+ کیلوگرم طلایی کاراته ایران در این رقابتها بود، زینب جعفر نژاد در وزن 55_ کیلوگرم و امیررضا برزویی در وزن 67_ کیلوگرم نقره پوش شدند و مهدی عاشوری در وزن 84+ کیلوگرم و کاتا تیمی مردان کشورمان متشکل از محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی و مهدی حق نظری صاحب گردن آویز برنز شدند.

در وزن 84+ کیلوگرم محمود نعمتی با 3 کسب ییروزی برابر نمایندگان کلمبیا، مقدونیه، آذربایجان راهی دیدار نیمه نهایی شد و با پیروزی 6 بر 4 برابر حریفی از گرجستان به فینال رسید،  و با پیروزی مقابل حریف اسکاتلندی طلایی شد .

در همین وزن مهدی عاشوری پس از استراحت در دور اول، در ادامه نمایندگان بلغارستان، ایتالیا و مصر را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی مغلوب کاراته کا اسکاتلندی شد و به دیدار رده بندی راه یافت و با برتری برابر  کاراته کا کشور مقدونیه به نشان برنز دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ کاراته وان قبرس| نمایندگان ایران یک طلا، 2 نقره و 2 برنز کسب کردند

لیگ کاراته وان قبرس| نمایندگان ایران یک طلا، 2 نقره و 2 برنز کسب کردند